Akarsu ideal yaş diye bir şey yok, birlikte büyürler diye bir şey hiç yok 😅🤭 o yüzden kardeş düşünüyorsanız ve o gücü kendimizde görüyorsanız yapın gitsin🙈 3 çocuğum var..ilk 2 sinin arası 3.5 yaş o dönem inanılmaz zorlanmıştım biri yenidoğan uyku ister diğeri sokakta parkta olmak ister…sonra 2. Çocuğum 7 yaşındayken 3.yü doğurdum yine zorlandım çünkü bu defa büyüklerin dersleri, sosyal aktiviteleri vs vardı..