Kadirnur bizde 4 ay 12 günlüğüz artık yabancı seçmeye başladı oyüzden başkalarında ağlayabiliyor. Ek gıda hiçbişey vermiyorum ama sanırım dişleri kaşınıyo herşeyi bir hırsla ağzına alıp ısırıyor sinirleniyo. Onun haricinde dönüyo gülüyo sesler çıkarıyor. Bide şuan tatildeyiz şansıma mız mız olası tuttu 😂