Aysun5455 madecasol olduğu için emmiyor olabilir iyice yakayın defalarca benimki de madecasollü emmemişti kantaron yağlı da emmedi ne kadar silsem yıkasam da zor almıştı baya yıkayın onlarlı emmiyorsa da bir daha sürmeyin meme reddi yapmasın. Silikon ucu tekrar deneyin bence. Bir de kantaron yağı, kendi sütümün içinde beklettim o rahatlatıyor ama emince yine aynı oluyor,madacasol, gümüş kapak, göğüs kalkanı, mustela göğüs kremi, lansinoh göğüs kremi denedim. Hava alması, uçların kıyafete değmemesi ve lansınoh kremden memnun kaldım. Ama dediğim gibi silikon uçla emzirin fayda olur inşallah.