Linaamom hep sulu oluyordu benim yoğurdu tutuyor ama hiç taş gibi değildi zaten kaşık deyince ekstra sulanıyor Bi de sulu olunca iyice sinir oldum 5 6 kez kendim mayaladim.baktim istediğim gibi olmuyor makine aldım dolaptan çıkarıyorum günlük sütü kavanozlara döküp hop biraz maya koyup karıştırıp makine çalıştırıyorum mis gibi de oluyor dune kadar hep activia ile mayaliyordum tatlı oluyordu oğlum severek yiyordu dün vivo aldım denedim kavanozu çevirip sallasam bile dokulmuyor yoğurt düşün ne kadar sert oldu gerçek yoğurt tadı geliyor activia baya şekerli oluyordu