Oğlum 5 aylık ben hasta oldum farenjit +üsye
Cok dikkat ettim maskeyle dolaştım hep yine de ona geçti dünden beri ateşi çıkıyor cok hiriltisi var emerken cok zorlanıyor uyuyamıyor burnu tıkalı sürekli yıkayıp temizliyorum ama çok korkuyorum bir sey olacak diye bağırıp ağlamaktan sesi de kısıldı cok huzursuz yavrum ya doktor antibiyotik vermedi gribal enf. Dedi takip edin dedi ateş düşürücüler verdi birde cold mix damla burnu acilsin diye cok üzgünüm ya canım çok sıkkın yarına daha iyi olmasını umut ediyorum insallah 😞