Tusero bende sezaryen doğum yaptım şuan bebeğim 70 günlük ve 1 haftadır sürekli bi huzursuzluk,emme isteği vardı önce atak dönemidir dedim ama bugün emme süresi 1 saati geçince doktorumuzla görüştüm sütün yetersizdir mama takviyesi yap dedi.Şuana kadar kilo alımı falan her şey iyiydi büyük ihtimalle stresten sütüm azaldı,olabildiğince stresten uzak kalmaya calıs sağım yaptıkça yada emdikçe inşallah artacaktır sütün.Bi öğün mama bi öğün anne sütü olarak ilerlemeyi düşünüyorum.Böyle belirtileriniz varsa deneyebilirsiniz.