Kizim 23 aylık .. kış bebegı olmasina ragmen goturebildigim her yere götürdum konsere bile ama benim dibimden ayrilmiyor kimseye gitmiyo kaçıyor kucagmda saklaniyor erkekleri hic hazetmiyor dedesine bile gitmiyor cocuguma sürekli yabani insan gormemis diyolar bu durum gecer mi yaa gittiğim yerde kucagmdan tepemden hic inmiyor surekli anni anneee 🤦♀️