3 gün sonra tam 4 aylık olacak yaklaşık 2 haftadır sürekli huysuz sürekli ağlamak istiyor devamlı emziriyorum özellikle akşam uykusuna geçmeden 1 2 saat kadar nefesi kesilip mosmor olana kadar ağlıyor emerken de ağlıyor memeyi bırakıp ağlayıp memede de homurdanarak emmeye devam ediyor.. bu da büyüme atağı mı? Yaşayan var mı? Kendimi çok çaresiz hissediyorum artık ben de onunla ağlıyorum 😣