alinaannee Sadece iki kez giyildi 100 tl ye satıyorum sıfır gibi tertemiz içi peluş dışı su geçirmez şapkalı mont 12-18 aydır🌸🌸🌸
gocebebirbayan alinaannee 3-4 yaş olsaydı kesin alırdım. Kızım 2 yaşına girecek seneye de giysin diye az büyük bakıyorum. Bunun aynısı mont 250 tl. Alacak olan varsa kaçırmasın mis gibi valla
alinaannee BalBademmmmmm montun biraz geniş olması bebek için daha iyi olur rahat hareket eder yine de siz bilirsiniz 🌸
Miniminnak22 BalBademmmmmm kızıma geçen yıl büyük almıştım bu yıl da kullanacak. Büyük mont olması güzel bence
alinaannee Miniminnak22 bir de çok uygun fiyata koydum böyle bir ürünü 100 tl ye bulmak mümkün değil 🌸
BalBademmmmmm Miniminnak22 Evet doğru ama kızım biraz minik 9 aylık 7 buçuk kg olmuştur belki en fazla. O yüzden biraz iri olsa büyük alırdım