KahveliVera Lütfen sakin olun yapmanız gereken tek şey bu geçen sene temmuz ayında bende nefes almiyorum diye kaç kez acil de açıyordum gözümü , Tahliller kan terstleri ciğer filmleri astım şüphesi hepsinden geçtim hiçbirşey çıkmadı çok şükür tek sorunun aşırı stresden kaynaklı olduğunu söyledi en son doktor ve panik atak olduğunu öğrendim ama şuan asla o psikolojiye girmiyorum çünkü tekrar o nefes alamıyorum moduna girersem çıkamayacağını biliyorum yapmanız gereken tek şey nefes alamıyorum moduna girmemek tabiki bir doktor desteği alabilirisnz kendinizi iyi hissetmiyorsanız 🌸