Tubbb 25 ocakmı bizde bugun 7 aylık olduk. 5.5 aylıkken emeklemeye başladı yerınde durmuyor kıpır kıpır desteksız oturuyor. Kahvaltıda omlet yiyor kabaklı patateslı semızotlu falan. Çorbalar pek sevmedı ama yıyor akşam 9 gıbı irmikli meyve puresı yapıyorum azcık pekmez eklıyorum onu yıyor. 11 gıbı uyutuyorum ama gece 4 5 kere uyanıyor. Sabah 7 de uyanıyor çunku o saatte ben işe gıdıyor um bakıcıya bırakıyorum. Dün geceden berı ateşi var öksurukte başladı yarın doktora götur cem dişimiz yok henuz