Rcn81hn sanki kızımın yaptıklarını okudum. 🤭 geçici bir dönem olduğunu bilin.
Zaten bebekler büyüyüp gelişirken tüm düzende sürekli değişecek.
Hiçbir düzen kalıcı değil memnun olsanizda olmasanizda değişiyor.
O aylarda aynen bahsettiğiniz gibi oluyordu.
Erkenden uyudu diye seviniyordum ama hopp uyaniyordu 2 den 3 ten önce uyumazdi.
Kendiliğinden değişti saatleri. Ozamanlar pek bilgim yoktu zaten ataklarla saat uyku düzeniyle ilgili. Sonra sagolsun iyi uğraştırdi baya tecrubeliyim artik🤭