Kolik olsa belli bi saati olur ağladığı zaman durmaksızın ağlar ben ilk oğlumda yaşadım malesef çok zor bi dönemdi 😐 ikinci oğlumda sizin dediğiniz gibi sürekli ağlamalı geçti gazdan dolayı ben rezene ve anason kaynatıp içiyordum iyi geliyordu birde relactaz diye bi gaz damlası aldım baya faydası oldu canım muhtemelen senin de gaz sorunu var bebeğinin ilk 3 ay gaz sorunu çok oluyor ne kadar kakasını yapıp gazını çıkarsada geçmiyor