ilknurcelik Kızlar ne durumdasınız? Pazartesi doğum yaptım sütüm çok az günde4 kez 60 cc hipp mama veriyorum. Sarılık değerimiz 13,5 çıktı yarın tekrar kan verecez inşallah düşmüştür yoksa hastaneye yatacaz maalesef 😞
Ygtek ilknurcelik bizimde ilk öyle cıkmıştı ben sürekli emzirdim iki gün sonra 11 e düşmüştü inşallah sizinde düşer🙏🏻