Merhaba kızlar bu sene ilk defa konserve yapicam önceki yıllar çiğden buzluğa atmıştım bu defa konserve yapicam ama hiç yapmadım kavanoz ve kapaklarımi aldım ama çok korkuyorum yapamayip telef etmekten püf noktaları ayrıntıları ne kadar kaynatmam gerektiğini yazarsanız çok sevinirim Menemen şeklinde yapmak istiyorum şimdiden tecrübeleriniz için çok teşekkür ederim