[silindi] İyi geceler hanmlar ben 4ay önce kızımı memeden kestim ama bu hafta gögüsüm hem ağrıyo hem hafif sıknca iltahap geliyo genel cerahhiden randevu aldm ama 2hafta var daha ne yapabilirim başına gelen var mı
Arenn [silindi] benimde 1.5 sene oldu hala geliyor geçen zonlamasından duramadım genel cerrah yoktu kadın doğuma gittim ama bu ctesi genel cerraha gidicem sütğm aşırı çoktu dr hala süt war dedi kesici ilaç verdi bakalım hayırlısı
Arenn [silindi] nane yağı wardı bende bi cesaret sürdüm uçlarına değil ama o rahatlattı bide bol vbol nane yedim nane sütü keser diye biliyorum