Cagla_h1 biraz kabarıklık var iki yerde. Jeli de denedim o da işe yaramadı malesef. Gündüz uykuları maşallah güzel ama gece mahvediyor beni. Psikolojik olarak çökmüş durumdayım. Sürekli sabır çekiyorum. Sürekli Allahım güç ver diyorum. Bebeğime arkamı dönüp ağlarken yüzüne bakıp gülerek oyun oynuyorum. Gerçekten inanılmaz derecede yoruldum artık