Meraba iki üç gündür bebeğim gün içinde ara ara( 1 2 kere) bir anda şiddetli bir şekilde ağlamaya başlıyor, ve ne yaparsam yapayım susmuyor. Başka hiçbir belirti yok ateş kusma vesaire. Çok gazlı bir bebek ama bu zamana kadar gazdan hiç böyle ağladığını görmemiştim sizce ne olabilir 4 aylık