Deletedmom_109 Yok bende ızgarada pisirdim suan tam bilmiyorum ya bi an pişman oldum gerçekten memnun musunuz siz ? Mesela ben bugün patlican kızartayim dedim sebze ayarına bastım bide direk çalıştırdım hemen kuru geldi biraz pamuk gibi böyle onuda mı yanlış yaptım ki acaba ?