bahar95 Dün asi oldu bugün bacağınin iğne vurulduğu yeri kızarık bide sertlik var neden oldu acaba ne yapsam yaşayan oldu mu
Pamukanne1 bahar95 biZdede olmuştu 1 yaş aşısında oraya yavaş yavaş hafifçe masaj yapın geçiyor sonra
ezgicomert bahar95 oğluma kolundan vurdu hemşire ve şişebilir normal dedi buz koyabilirsin dedi, şükür bi şişkinlik olmadı ama fikir olsun sizede