Ege21o9 canım merhaba postu eylülde açmışsın da merak ettim ben adet oldun mu acaba? Yaşadığın durumun aynısını ben yaşıyorum şuan bir hafta oldu adetten çıkalı iki gündür kahverengi akıntı geliyo birde kasıklarıma ağrı giriyor. Adetim de normalde gayet düzenliydi bu ay gecikme oldu çok ama bu kahverengi akıntıya anlam veremedim neden oldu acaba çok merak ediyorum siz öğrendiğiniz mi nedenini