Merhaba hanımlar kızıma aldığım donlar boyu büyük lastiği sıkıyor gerçekten bu lastikleri niye o kadar sar yapıyorlar 😅 ne yapacam şimdi karnına oturuyor lastik giydirdiğim zaman mesela takım oluyor ya üst oluyor donu büyük lastiği desen sıkıca nasıl giydirecem ben bu donları 😅