Evet degerlere bakılması lazım trioit varsa o çok saç dökülmesi yapıyor :/ bu takviyede bayagı pahalı bıttım sabununu duydum bende hiç denemedim . Şuan ketorol şampununu kullanıyorum cildiye önermişti içine evigen betanpel ampul kırıp attırdı öncede kullandıgımda bayagı dökülme durmuştu şuanda fayda göremiyorum gibi sanki 🤦🏻♀️ Saçım evde toplu oldugu halde heryerde kılım var bıktım vallahi🤦🏻♀️