Kızlar bebeğim 50 günlük öğleden sonra ki uykuları hiç yarım saati geçmedi sallıyorum uyuyor bıraktığım an uyanıyor emerken uyuyor bıraktığım gibi uyanıyor yafa dediğim gibi en fazla yarım saat uyuyor acaba doymuyor mu bu arada sadece emiyor mama vermiyoruz 🙄 sadece bugün böyle yaptı ama sabah uyandığımizdsn beri cisli bez 7 tane değiştirdim bunların 4ünde kaka da vardı ve her seferinde dolu doluydu neden uyumuyor ki gazını çıkarıyo ama yinede gaz olabilir mi