The_Ana Ağrı mı var anlamadım 3 gün oldu çok uykusu var dalıyor tam ağlıyor ne yapmalıyım bilmiyorum 9da uyurdu 2 gündür sıfır uyku aşı olduğundan beri
RobinScherbatsky The_Ana hangi aşıyı yaptırdınız ? Kızıma bexero ve nşmenrix aynı anda yapılıyor 1,5 gün ateşi oluyor 3-4 gün huzursuzluğu sürüyor
prensveprensesannesi35 The_Ana bugun olduk bizde surekli agliyor uyumak istiyor uyaniyor mamasini bile yemiyor aynu durum😔
RobinScherbatsky The_Ana evet sürekli uykuları bölündü 20-30dk bazen daha kısa hemen uyanıyor aşıyı olunca. Birkaç güne toparlıyor. Bu aşılar fazla ağır geliyor bünyelerine
Madampollyanna Bizimde öyleydi 4 gün sürekli ağlama, çığlıklar, uyumama … Bu ay sonu tekrar var korkuyorum asiyi vurdurmaya