Kızlar hamilelik de yavaş yavaş oluşmaya başladı doğum sonrası artı tam sağ ensem tarafı hafif yukarisi avuç içi kadar hergun banyo yapmak zorundayim inalamz kaşınıyor ikinci gün kabuk kabuk yara oluyor sonra cız cız yanıyor geçmedi cildiye de şampuan verdi aynı yani böyle olup kurtulan varmı arkadaşlar