Bebeğim 3 aylık emzirirken telefona bakıyorum emmeyi bırakıp o da telefona bakıyor telefonu bırakıyorum memeye geri dönüyor ama2 dkda bir dönüp dönüp kontrol ediyor acaba orada mı diye 😂😂 bir yandan gülesim geliyor bir yandan sinirlerim bozuluyor ne yapacağımı şaşırdım… Bu normal mi?