Ezoooooo zeynepdurunun_annesi bn genelde 8 9 gibi içiyorum akşam ama artık gun içinde de içmeye başlamayı dusunuyorum
starwomen zeynepdurunun_annesi sabah, akşam yemeklerden sonra 1 çay bardağı içiyordum faydasını da görüyordum ama benim kızımın ciddi bir gaz sancısı olmamıştı
zeynepdurunun_annesi Ezoooooo Ben sabah akşam içiyodum ama sanki yetmiyo gibi yine gaz sancısı oluyo arada