Woody Merhaba, Yaz sonu almıştım. Malesef kucuk geldi. Hiç giyilmedi. Hediye kutusuna kadar duruyor 🐣
coffeemate Woody ben seneye giyer diye talip olabilirim ya, 300′e elden alabilirim pazartesiden itibaren size de uyarsa.
Eminerd Woody merhaba konudan bağımsız sizin düşüncelerinize inandığım için soruyorum oğlum 2 yaşında ayakları çok tombiş ve taraklı 25 no tam oluyor şuan kış için igor bakıyorum 27 no mu almalıyım
Woody simiyyy Şimdi baktım da normalde 480 en ucuzu. Ne kadar olsa bilemedim. Gerçekten hiç giyilmedigi için yok paraya da satmak istemiyorum açıkçası. Ancak düşünürsen anlaşırız diye umuyorum. Kargo vs uğraşmam çünkü
simiyyy Woody benim kıza büyük henüz arkadaşım alabilir trendyoldaki fiyatlara çok pahalı diyordu sen bi düşğn fiyat ver ben ona göndereyim belki alır
Woody Cheddar Aaa nasılsın? Kırmızı konusuna katılıyorum Kızım geçen sene lcw de bir tane görüp sarılıp bırakmamış. Az önce bunu denemek için çıkardım kutudan. Asssla bırakmak istemiyor yine. Acil satıp yenisini almam lazim😀
Woody Zehirdamla sizin teklifiniz nedir 🌺 300 350 gibi bir sey düşündüm açıkcası odeme/kargo yöntemine göre. Kullanılmış olsa daha uyguna verirdim ama mağazadan alinmistan bir farki yok şu anki durumunda
Naturall Woody İç taban ölçüsü kaç cm? Oğlum vicco spor ayakkabıda 24 giyiyor. Güncel ayak ölçüsü 14,5 cm. Bence erkeğe de olur. Bedeni olursa eğer
Naturall Woody sıkar mı sizce biraz? Kars Ardahan da yaşıyoruz burası çok kar alıyor. Ekimden nisana kadar giydireceğim, kalıp çorap ile Emeğinize sağlık bu Araf’a
Woody lalbg ben de satıp büyüğünü alacagim😇 kalıbı biraz küçük bence. Çünkü 24 Numara olan diger ayakkabıları oluyor. Aslında buna da acıtıyor demedi ama iç tabanları kiyaslayinca bir fark var. Riske atamadım 🤷♀️
lalbg Woody Nil(kızım) şu an 22 giyiniyo 23 de oluyo aslında. Ama mecbur botunu 23 alıcaz. 24 büyük olur ama resmen bayıldım şimdi internetten araştırıyorum🥹
ikiartibirfilm lalbg Bende bu botlara dolaptan baktim kullanilmisini bile 300 civari satiyorlar saçma sapan kâr elde etmeye çalişıyorlar.Bende hepsiburadadan aldim kullanilmişa verecegime sıfır alayim diye.22 numara aldım 15 aylık kizima normalde 21 de önde az bi boşluk kaliyordu 22 aldım kalin corapla giydirdim yine bosluk var önünde baya kaliplari biraz küçük sanki