RaBisSs4 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık şu iki güne kadar çok hareketliydi adım bile atıyordu o derece ama şuan ayaklarını bastırmak istiyorum basamıyor zıplamıyor sebebini anlamadım başına böyle bişey gelen varmı?
ZH3418 RaBisSs4 2 bucuk aylık bebeğim öyle zıplama vs yok küçücükler daha zaten bence şuanki halide normaldir siz fazla hareketlerden sakının yinede ne olur ne olmaz byeri incinir bizde öyle adım atma zıplama yok standart şeyler ama çok hareketsiz ve içiniz rahat etmiyosa bi cocuk hekimine götürürsünüz yine tabi
Birdunyabircennetannesi RaBisSs4 3 aylık bebekten beklentiniz neler ? Yani basamaması çok normal değil mi? Ve şuan bastırmanız doğru değil farkında mısınız 🤷
Almilabebek RaBisSs4 3 aylık bebek ayak bastırılmaz oturtulmaz bilginiz olsun bir yerini incitirsiniz , bebekler çabuk iyileşiyor ama siz üzülürsünüz , birkaç gün daha inceleyin hareketleri artmazsa götürürsünüz doktora
RaBisSs4 Birdunyabircennetannesi basmasını istemiyorum zaten önceki hareketliliği yok bundan dolayı endişeliyim bastırdığım için bi yerine bişey olmuş mudur diyede düşünüyorum ama ağlamıyor canı yansa ağlar kafam çok karışık yinede cevabınız için teşekkür ederim
Birdunyabircennetannesi RaBisSs4 Oyun halısı aldınız mı oyun halısı almanızı tavsiye ederim. Yani şuan tek yapabileceği ellerini ayaklarını hareket ettirmek onu yapmıyor mu
RaBisSs4 Birdunyabircennetannesi elleri ayakları hareketli zatn olması gerekende hoplamaması zıplamaması ama yapmaya başladı kesilince tedirgin oldum sanırım atak haftasındayız ondan böyle oldu
Denizanasi92 RaBisSs4 hoplayıp zıplaması gerekmiyor ki bastırmak iyi değil ayrıca sadece el kol hareketleri Yapar o ayda önceden tesadüfi yapmıştır
Temmuz1 O ayda bebek hoplayıp zıplamaz zaten.ayaginin ustune bastirilmaz.elinde nesne tutmasının bile belirli bir zamanı var.ama bir anormallik hissediyorsanız bir muayeneye götürün içiniz rahat eder.