Yagmurildnzz Bebeğim iki aylık bu çayları kullanan var mı aranızda kızlar gaz ve rahat uyku için çok gazlı bebeğim bu yüzdende uyuyamıyor
Evrencakar Humana kullanmıyorum. Kendim aktardan aldım rezene ve kimyon çayı içiyorum sütümden geçsin diye,çocuğa da 2 çay kaşığı veriyorum gün içinde ama pekte etkisi olduğunu söyleyemem.