Kuzum bazi şeyler iyi, sağlıklı diye bizlerde abartma durumu olabiliyor. Gece beslenmesini kesmek istememek onun zararına artık. Bebeğin hayat boyu sahip olacağı beslenme alışkanlıkları oluşuyor ve bu durum ileri de gece yemek yeme ihtiyacı duyan bir insana dönüşmesine sebep olabilir. Üstelik gece metabolizmasını çalıştırarak hem bünye hem uyku ayarlarını bozuyorsunuz. Benim oglumda 27 aylık 2 yaş kontrolünde doktor siz nasıl yaşıyorsanız oda öyle yaşamlı dedi, size ne zararlı ise onada öyle dedi. Şimdi sen gecenin bir saati uykunun arasında gidip dolaptan bir şeyler yesen bu senin için iyi mi olur kötü mü? Ordan pay biçebilirsin.