Rav-Ebu Valla canım, benim bebişimde öyle gece 12 de çok nadir 1 de uyur standart ve sabaha dogru uyanır gece 4,5,6 bu saatler arasında ben de hiç uyandırmıyorum çok güzel uyuyor😇 zaten acıkınca mırıldanıyor ben hemen kalkıp emziriyorum bu arada 2 ay 18 günlük benim kızım 🙂