Merveegrglu her uyandığında 1,5 saat oyalayıp. Süre dolunca uyku sinyali verse de vermese de uyku moduna gecirmek gerekiyo.
Ben 2,5 aylık oldugundan beri ( şu an yeni 5 aylık olduk ) 1,5 saat oyalıyorum. Sonra uyku rutinine geçiyorum. Biz pilates topunda uyuyoruz gündüzleri. Direk topa geçiyorum biraz konusuyorum bebeğimle sonra beyaz gürültü açıyorum. Hafiften zıplaya zıplaya uyutuyorum. Su sıralar diş durumundan sanırım benimkide kısa uyuyo gündüzleri ama önceden baya rutinimizi oluşturmuştuk.