MinikPrensesannesii Ay çok heyecanlıyım dün bütün alışverişini yaptık hepsine adını yazıp etikledim . 4,5 yaşında koca adam oldu ağlıycam valla😂🥲 12 eylülde başlayacak umarım hepimizin çocukları bi an önce alışır 🙃
Yildiz52 MinikPrensesannesii ya benimkide 4 yaşında bugün gittim oryantasyon için aslında çok mutluydum ama kursağımda kaldı
Kahvegerek MinikPrensesannesii pazartesi başladık bizde 4 yaş bir saat gitti ilk iki gün, bugün iki saate çıktı. İlk gün okuldan ağlayarak çıktı hiç ayrılmak istemedi. Dün ve bugün daha sakin ayrıldı 😂 çok severek gidiyor. Ben çok heyecanlıydım ilk gün kapıda bekledim dışarı kaçar ne bileyim içerde bişey olur diye çok uyum sağlamış inşallah dizinde öyle olur. 20 kişiydi sınıf ve hiç zorluk çıkaran olmamış öğretmen öyle söyledi
Beyzaaablg MinikPrensesannesii maşallahh bizde 4 olucaz aralıkta bir heyecan istedi yazdırmış bulunduk. Bizimde yarın oryantasyon var bakalım nasıl geçecek. ben ondan daha heyecanlıyım ilk gün beraber girecekmişiz sınıfa sonra tek. Aklım da deli sorular var 🤦🏻♀️ Mesala tuvalete tek gidemiyor yardımcı olurlar mı falan filan.. sizin tek başına gidebiliyor mu
Yildiz52 HLmom ya işte oğlum 4 yaşında dediğim gibi bir saat falan kaldı sınıfta annemi özledim demiş öğretmende küçük diye 2 3 gün deneyelim dedi sanki okadar günde okula alışıyor cocuk sadece özledim demiş diye küçük falan biseyler dedi canım skldi büyük olup ağlayan gitmek istemeyen yok gibi
Askimizinmeyveleri Yildiz52 çok saçma benim kızım bir hafta ağladı o ağladı ben evde ağladım ama onun iyiliği için kararımdan dönmedim ve daha sonra hafta sonları okul olsaydı keşke evde çok canım sıkılıyor diyen bir kızım oldu 4 yaşında
Yildiz52 HLmom bencede öyle ama öğretmen nerdeyse alın diyecek yani okuldan anlamadım ki alışır normal falan demiyor çok kuçuk diyorda 4 yaşında çocuk yani 3 yaşında gidenler bile varmış
MinikPrensesannesii Yildiz52 aslında her şey öğretmende bitiyor. Çocuk bu tabi ağlar ne kadar saçmalamış
Yildiz52 MinikPrensesannesii aynen öyle canım yarinda gidecem bakalım yani öğretmen dediğin emekçi fedakar olur ama kalmamış artık ya bir de devlet tabi özel olsa başka olurdu kesin almicam çocuğumu sadece özledim diye alınır mı yani sen bı çabala sevdir okulu kendini dimi daha ilk günden öyle denir mi bugün çok basım ağrıdı düşüne düşüne
gzmemr Yildiz52 üzülmeyin annesi belki öğretmenide kıyamamıştır …benim oğlumda 4 yaşında pazartesi başlıyacak cok heyecanlı ama bana soruyor sen nerede bekleyeceksin diye kendini güvende hissetmek istiyor ve zamanla oda alışacak inşallah…ama çok ağlarsa bende alırım seneye gider…öğretmenide küçük diye öyle söylemiştir belki
MinikPrensesannesii Yildiz52 tayin sebebiyle bingölde bi ilçedeyiz devlet anaokulu ama öğretmenler falan çok iyi zaten okulla evim arası iki dkka sürmüyor yürüyerek o konuda rahatım her hangi bi durumda hemen giderim evimdenden de görünüyor bahçesi falan
Yildiz52 gzmemr inşallah öyledir yarinda gidicez bakalım ben almak istemiyorum çok zorlanmadigi sürece
MinikPrensesannesii Kahvegerek bizimkide her sabah hadi okula gidelim diye uyanıyo 😂 daha var diyorum tamam diyip çantasına falan bakıyo sürekli 😂 her gün okula gidip kontrol ediyo kapıdan 😂😂 öğlenci 12/5 gidecek :) sınıfları 20 kişi bizimkininde🙂
Kahvegerek MinikPrensesannesii bizimde 12/5 😂 aynı sınıfta olabilir miyiz diye düşündüm bi an 😝 sulukta alın almadıysanız. Herkes ilk günden getirmiş ben daha dün aldım unutmuşum henüz ihtiyaç listesi vermediler
MinikPrensesannesii Beyzaaablg evet o konuda rahatım tek gidiyor tuvalete okulda bi abla varmış zaten o da yardımcı oluyomuş ama oğlum istemez temizlikle alakalı takıntısı var 😀diş fırçalama el yüz yıkama tuvalet hep tek başına yapar.
Beyzaaablg MinikPrensesannesii maşallah 🧿 bizim de el yıkama diş fırçalama tek yapar ama tuvalete yardım almadan yapmaya karşı geliyor anlamadım 🤷🏻♀️