Arkadaşlar iki gündür dikkatimi çeken birşey oldu bir buçuk aylık oğlum var İstanbulda yaşıyoruz hava gayet iyi ve ara ara havalandırmak dışında pek cam balkon açmıyorum rüzgar var diye çocuğun yanakları ve bacaklarının soğuk olduğunu farkettim gögüs kafesi soğuk değil ama kafası yanakları el değince farkedilecek kadar soğuk sarıp sarmaladm uyumayan bebeğim uyudu acaba üşüyor diye mi yatmıyordu acaba