Dileksadan Merhaba güzel annemler 5 aylık kızım var kilosu 6,700 boyuda 65 cm kışlık için kiyafetler alicam 9-12 ay alayım diyorum kisida cikaririz diye sizce olur mu? Siz nasıl alıyorsunuz kıyafetleri hangi ay bebisler ve hangi aya göre kıyafet alıyorsunuz?
Asym33 Dileksadan Canım markadan markaya degisiuor galiba kimi markanın kalıbı küçük oluyor kimisi büyük
Peki Dileksadan markaya göre değişir ama ben genelde büyük alıyorum çünkü kızımın boyu çok çabuk uzuyor şu an 2 yaş 8 aylık 4 yaş kıyafetleri ancak oluyor boyundan dolayı küçükken de çok kiloluydu yine büyük aliyordum sıkıyordu çünkü ben lc, koton, ya da trendyoldan alıyorum genelde
Meltemingo Dileksadan 11 ayligiz 11 kilo 75 cm citcitli badileri 2 yas aliyorum alt ust takimlari 1 bucuk yaş hep smdie kadar oldug bedende daha buyuk aldım
Littlebird Dileksadan herkes büyük alıyor ya da büyük al diyor ama ben tam beden alıyorum yine de uzun süre giyiyor. Benim kızım mı minnoş anlamadım. 2 yaşında olacak 20 gün sonra kışlık bodyler aldım 2 yaşlar bile şu an büyük seneye yaza bile giyer gibi. Bu yaz 12-18 aylık çoğu kıyafeti oldu giymeye devam etti
Dileksadan Asym33 lc ve e bebekten almayı düşünüyorum aslında netten alicaktim en iyi görerek almak galiba
Asym33 Dileksadan Canım ben bebeğimin bütün alışverişini hep LCW ve e bebekten aldım kalıpları küçük oluyor bir beden büyük al tam olur
Dileksadan Meltemingo çok hızlı büyüyorlar cidden hangi beden alıcağını bilmiyorum en iyisi gidip avmden almak netten sipariş veririm diyodum
Peki Dileksadan aynen canım bakarak en iyisi internetten uymayabilir şimdiki halinden bir tık büyüğünü alırsan kış ayında da giydirebilirsin 😊 iyi günlerde kullansın bebisin 🥰
Moonlightttt Littlebird merhaba LCW ise bazı modeller çok büyük. Dün 6 9 ay sweet denedim tam oldu 15aylik bebeğe. Ama 1yas aldığım vardı denedim kollar kısa geldi
Moonlightttt Dileksadan merhaba hep büyük alıyorum ben de, ama örneğin LCW hiç belli olmuyor. Kimi kalıp çok büyük(altlar pek büyük olmuyor,sorun üst bedende bence) . E bebekten alacaksanız bence mutlaka büyük alın, kalıbı genelde küçük.