Hafizeee35 Arkadaşlar iyi akşamlar . 50 günlük bebeğimi emzirdiğimde ve mama yediğinde dakikalar içerisinde idrarını yapıyor .Bu kadar kısa süre içerisinde yapması normal mi ? Sanki hiç yedikleri midede durmadan aşağıdan çıkıyor gibi bi enteresan geldi bana ☹️