Muniii o bölgeye pişik kremi sürüyorum . sağ işaret parmağımla sağa, sol işaret parmağımla sola doğru hareket ettiriyorum . Açar gibi yanlara doğru yani .Orta kapanan kısmada yavaşça yukarı doğru parmağımla kremi sürer gibi hareket ediyorum . Yapar yapmaz açılmıyor . Mesela şimdi yapın . Yarın açılmış olur büyük ihtimalle. Masaj iyi yapılırsa