Fatmablmt-33 Kızlar 10 aylik bir bebeğim var ve yürütürken bı ayağı içe basıyor doktora gittik düzelir dedi de aklım takıldı baya ya sizde olan var mı
Teemo07 Fatmablmt-33 bizde yok da bem şey duymuştum. 2 yaşına kadar düzeliyormuş, düzelmezse 2 yaşından sonra ortopedi doktorunun görmesi gerekiyormuş tedaviye başlamak için. Bu arada d vitamini eksikliği de sebep olabilirmiş.