Anakuzusuuu Betul-08 canım bize doktorum motilium+gaviscon vermisti kısa bi süre kullandık araştırdıktan sonra direkt bıraktım. Bir tanesi dış ülkelerde yasaklanmıştı. Şahsi fikrim eğer kilosunu etkilemiyorsa kullanmayın
NehirByrm Betul-08 benim kizima 3 aylikken vermisti doktor icim rahat etmedi baska doktora gittim kullanmami önermedi çok kusan ve çok kaka yapan bir bebekti probiyotik önermisti doktor 5.aydan sonra kusma gecmisti
ogretmenanne- ben mecburen kullanıyorum çünkü çok ciddi reflü sorunumuz var, sadece gaviscon veriyorum ama, ya mamanın içine yarım paket ya da 10.15 ml suya yarım paket…günde toplam 2 paket olacak şekilde, benim oğlum da 2 aylık