Betul-08 kimyon tohumlu şekilde olan var ondan içirmiştim ben ama çok değil bi çay kaşıgı kadar. 3 4 tane kimyon tohumunu bi çay bardağı ile demlemiştim.bende cok tedirgin olmuştum annemler içirmişti. Şükür bişey olmadı. Ama cok gaz sorunu varsa karın üstü uyut. Kolay gelsin bacım zor süreç ama geçiyor özülüyorum o halini