Smshgg gün içinde evdeyiz genellikle 2 . Uykudan sonra parka çıkıyoruz. Ev de de oyuncak oynuyoruz, saklambaç,yakalambaç oynuyoruz, dans ediyoruz deli deli (bana da stres atmalik iyi oluyor😁) kitaplarina bakıyoruz çok seviyor. Ama dediğim gibi bunları yaparken bir anda ağlamaya başlıyor. Düzgün bir şekilde yapamıyoruz 😁