Oğlum 11 aylık 1 ay sonra 1 yaş aşısı var oğlumun hem süt hem yumurta alerjisi var deri testleri temiz çıkıyor fakat diyet açılınca yedirdigimizde hastanede bütün vücudu döküyor malum bir yaş aşısının içinde de yumurta var ve bu beni korkutuyor annem gül yapma aşıyı birşey olur iğne yan etki yapar reaksyon geçirir diyor bebeğinde yumurta alerjisi olup bir yaş aşısı vurulup herhangi bir sorun olan oldumu