Merhaba bebeğim 3 aylık oldu ama hala biberona geçemedik. İlk başlarda hastanede şırınga ile mama verdiler meme reddi olmaması için evde de bir süre öyle devam ettim daha sonra eczanedeki emzirme danişmanı 2 aylıkken artık kaşık biberona geçin dedi 1 aydır da kaşık biberonla devam ediyoruz ama onda da akış fazla gibi geliyor, bebeğim daha fazlasını istiyor. Bu arada memeyi zaten zor tutuyor sütün tazyiki az olduğu için hep geri itiyor ancak uyku moduna geçirerek tutturuyorum. Bu yüzden biberona geçmeli miyim sizce. Philips aventin biberonu var ama korkuyorum bir yandan da emmeyi tamamen bırakır mı diye. Anne sütü +mama ile devam eden anneler mamayı nasıl içiriyorsunuz acaba fikir verir misiniz . Kusura bakmayın biraz uzun oldu