Bartu_meryem yeni gördüm mesajınızı aynen öyle resmen linç yedim anlamsız bi şekilde insanlar garip gerçekten sizi ben anlarım 3 günde ateşi düştü sonrasında öksürük başladı bitkisel bir şurup aldım eczane önerisi ile tatilde iştahsızdı ama güzel geçirdik sonra dönüş yolu kusma ve döndükten sonrası ishaldi anca toparlanıyor derken diş sıkıntısı başladı ama antibiyotiksiz atlattık doktor önerisi ile ama çok zor oldu keşke kullansaydım dedim tatilde çünkü ilaç içirmek vs çok zordu sıkıntıya girdim o konuda sizin daha 4 gün varmış toparlar o zamana hiç merak etmeyin çok güzel geçsin inşallah 🥰