Esleminannesiii bende mama ile besliyorum emmiyor ben şöyle yapıyorum ;
Sabah kalkıyoruz 10 gibi kahvaltı veriyorum devam sütüne bebe büskivisi yumurta sarısı pekmez lor peynir koyup veriyorum. Sonra 1 De sebze püresi veriyorum yemezse mama veriyorum 4 de meyve püresi yemezse mama 7 de yoğurt veriyorum sonra mama . Aslında senin çocuğunun acıkmasına bağlı benim ki 3 saatte bir acıkıyor