Merhaba. Bu zamana kadar olan hiç bir aşımız da ağrı sızı ateş olmamıştı. Ta ki bu 4.ay aşısına kadar 😞 çok şükür şu an için ateş yok yalnız 1 saat önce ağlayarak uyandı ve 1 saat boyunca ağladı hiç susmadan. Şu an ayağımda uyuya kaldı. Tekrar uyanınca ağlayacak 😞 uyandığında calpol verdim ağrısını alır belki diye ama ne olduğunu da anlamadım. Ağrısı mı var huzursuzluk mu anlamadım gitti. Var mı bu durumu yaşayan anne ? Ne yapmamı tavsiye edersiniz ?