Melekk3
Canım kolay atlatıyor korkma biz 2,5 aylıktı yaptırdığımız da morariyor şişiyor kremle çok çabuk toparlıyor hiç ilk çisinde felanda ağlamıştı sonrasında canı acımadı ama ben karton bardak kesip koyuyordum beze temas etmiyordu surtmedigi içinde canı hiç yanmadı mutlaka karton bardak kullan rahat oluyor