Kızlar merhba,
12 ay 8 günlük kızım var.
Aşırı ağlıyor ve aşırı yabancılara huyu var örneğin uykudan hep aşırı sesli ağlayarak uyanıyor. Dışarıda bebek idasinda bezini değiştirmeye kalksam aşırı ağlıyor… Yabancibirine hep yaygara. Oturduğum binada herkes kızımın çok ağladığını söylüyormuş ev sahibime. Ev sahibinde aksam akşam canımı sıktı. Bu çocukta bir problem olablir mi die bir uzmana mi göstersen dedi. İlk cocugim.kafam.karisti kızlar napim..sizin çocuklarınız nasıl:((( bir akıl verin. Birde aşırı korkak . Örnek kafama switin şapkasını taksa babası ağlıyor…..:(((